RVO verhoogt betrouwbaarheidsniveau Tegemoetkoming Vaste Lasten (TVL)

22 maart 2021

Ondernemingen getroffen door overheidsmaatregelen rond het coronavirus (COVID-19) kunnen via de regeling Tegemoetkoming Vaste Lasten (TVL) subsidie aanvragen met eHerkenning. Vanaf 12 april hebt u eHerkenning betrouwbaarheidsniveau EH3 nodig om deze regeling aan te vragen en te beheren.

Veiligheid en betrouwbaarheid garanderen

Afhankelijk van welke gegevens worden uitgewisseld, bepaalt een organisatie het benodigde betrouwbaarheidsniveau voor hun online dienst. Hoe hoger het niveau van eHerkenning, hoe meer zekerheid de organisatie krijgt over uw identiteit en hoe meer gevoelige informatie kan worden uitgewisseld. Op die manier weten organisaties zeker dat u bent wie u zegt én dat u mag doen wat u wilt doen. Met de verhoging van het betrouwbaarheidsniveau loopt RVO voorop in het stopzetten van EH1 per 1 juli 2021 om zo de veiligheid en betrouwbaarheid van de dienstverlening te garanderen, passend bij deze tijd.

TVL Q1 2021 aanvragen en beheren met EH3 en benodigde machtiging

Om TVL Q1 2021 aan te vragen en te beheren, heeft u vanaf 12 april EH3 met de bijbehorende machtiging ‘RVO diensten op niveau EH3 nodig. Hiermee kunt u ook alle andere online diensten van RVO afnemen.

Meer informatie?

Bent u nog niet in het bezit van eHerkenning (EH3) of wilt u uw huidige eHerkenningsmiddel upgraden naar EH3, of heeft u reeds een EH3 middel maar ontbreekt de juiste machtiging om RVO-diensten af te nemen? Neem dan direct contact op met één van de erkende leveranciers van eHerkenning. Zij helpen u graag verder. 

Voor meer informatie m.b.t. de TVL-regeling verwijzen wij u door naar het meest actuele nieuwsbericht van RVO.