Eindgebruikers aan het woord in campagne eHerkenning

10 juli 2019
Banner campagne eHerkenning

De eerste fase van de mediacampagne is alweer een feit. We mogen gerust al zeggen dat deze eerste fase zijn vruchten heeft afgeworpen. Vanuit allerlei hoeken komen er signalen dat men de campagne en daarmee eHerkenning voorbij heeft zien of horen komen.

Het interview met Rogier van Dokkum (BZK) en Marije Jurriens (adviseur eHerkenning) sierde de Ondernemerspagina van het Parool en AD. De advertenties en animatievideo op social media zijn ook opgepikt. En uiteraard zorgde de radiospot op BNR, NPO1 en Radio 538 voor veel aandacht.

Fase 2

Nu dus tijd voor fase 2 van de campagne. Wat staat er te gebeuren tussen 2 juli en 6 augustus? Een drietal eindgebruikers nemen het woord en vertellen waarom zij eHerkenning gebruiken. Ze geven voorbeelden en tips qua aanschaf en gebruik van het inlogmiddel. Er komen drie interviews in het Parool, AD en enkele regionale dagbladen. Lees het eerste interview met Niek Rooks van Divetro. Deze interviews verschijnen ook als podcasts via Spotify en ITunes. Daarnaast komt er wederom een mooie radiospot, te beluisteren op BNR en NPO1. Advertenties zullen weer volop draaien op de social media kanalen. Alle uitingen zijn opgesteld vanuit het perspectief van de eindgebruiker van eHerkenning.  Na de zomervakantie start de derde en laatste fase van de campagne. Hierover zullen wij jullie t.z.t. over informeren.

Straks onmisbaar, nu verkrijgbaar

De campagne is gericht op ondernemers, organisaties, medewerkers en intermediairs die nog niet bekend zijn met eHerkenning en nog geen eHerkenningsinlogmiddel hebben. Door de overstap van steeds meer dienstverleners, zoals UWV en het werkgeversportaal afgelopen jaar en de Belastingdienst dit jaar, wordt de noodzaak tot aanschaf alsmaar urgenter. eHerkenning: ‘straks onmisbaar, nu verkrijgbaar’.

Meer informatie? Neem contact op met ons op: info@eHerkenning.nl en volg ons op LinkedIn, Facebook en Twitter