Nieuwsberichten

10 juli 2019
Banner campagne eHerkenning

De eerste fase van de mediacampagne is alweer een feit. We mogen gerust al zeggen dat deze eerste fase zijn vruchten heeft afgeworpen. Vanuit allerlei hoeken komen er signalen dat men de campagne en daarmee eHerkenning voorbij heeft zien of horen komen.

24 juni 2019

Op donderdag 6 juni stemde het eIDAS coöperatienetwerk in met de notificatie van eHerkenning. eHerkenning voldoet aan alle Europese eIDAS-eisen en is hiermee een Europees erkend inlogmiddel. Een mooie mijlpaal in de stap naar gebruik van eHerkenning in het buitenland, waardoor binnenkort grensoverschrijdend zaken doen in de EU eenvoudiger wordt. September 2019 volgt de definitieve publicatie van dit besluit.

6 juni 2019
Kick-off bijeenkomst eHerkenning campagne 2019

Deze week is de nieuwe landelijke media campagne eHerkenning gestart en vandaag was een kick-off bijeenkomst om deze gezamenlijk af te trappen. De campagne zal gedurende het gehele jaar draaien. Het doel is bekendheid rondom het merk eHerkenning genereren en de uiteindelijke noodzaak tot aanschaf voor het afnemen van online diensten bij (overheids)organisaties. 

Meer nieuws