eHerkenning aanvragen

Is eHerkenning nodig om online uw zaken te regelen? Dan is het belangrijk om te bedenken wie binnen uw bedrijf eHerkenning gaat gebruiken en voor welke diensten.

Heeft u of één van uw medewerkers eHerkenning nodig? Vraag eHerkenning aan bij één van de door de Rijksoverheid erkende leveranciers. Alleen zij mogen eHerkenning leveren. De levertijd is soms binnen een dag geregeld, maar kan ook enkele dagen duren. Dit is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau dat u nodig heeft en verschilt per leverancier. Meer weten over eHerkenning? Klik hier.

Let op, wilt u eHerkenning gebruiken namens uw organisatie? Dan moet uw organisatie ingeschreven staan in het Handelsregister van de KVK. Voor uw aanvraag heeft u een KVK-uittreksel nodig dat niet ouder is dan 14 dagen.

Wilt u hulp bij uw aanvraag?

Ga naar het Stappenplan

Direct eHerkenning aanvragen?

Ga naar het leveranciersoverzicht

Aandachtspunten bij uw aanvraag

Complexe bestuursstructuur

Heeft uw organisatie een complexe bestuurdersstructuur? Bijvoorbeeld:

  • Veel of gezamenlijk bevoegde bestuurders
  • Meerdere KVK-nummers waarvoor u eHerkenning wilt aanvragen

Neem dan direct contact op met een leverancier

Extra informatie